ID:211526
PRACA! TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
Call Center Dynamic Sales sp. z o.o. jest spółką utworzoną w 2009 roku realizującą kampanie przede wszystkim dla klientów z sektora telekomunikacyjnego.
Szukasz pracy, która daje niezależność, rozwój i pieniądze?
Dołącz do nas na stanowisku:
DORADCA KLIENTA SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejsce pracy:Zielona Góra
Wymiar pracy: Pełen etat
Będziesz odpowiadał m.in. za:
- obsługę klientów za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji (livechat)
- sprzedaż produktów dostępnych w sklepie internetowym
- budowanie pozytywnych relacji z klientami
- bieżące doradztwo produktowe
Oczekujemy od Ciebie:- podstawowej wiedzy w branży telekomunikacji
- umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze
- zaangażowania i pozytywnego nastawienia do wykonywanych zadań
- mile widzianie studenci studiów dziennych, zaocznych i wieczorowych
Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa godzinowa + system prowizyjny )
- udział w innowacyjnym projekcie internetowym
- karty Benefit system
- możliwość wygodnego łączenia nauki ze szkołą ELASTYCZNY GRAFIK
- cykl szkoleń z zakresu sprzedaży i negocjacji zakończony certyfikatem
CV* wraz ze zgoda na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać na adres e-mail praca@ccds.pl lub aplikuj na www.ccds.pl/praca
Informujemy,że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
.
* Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz 926 ze zm.). Call Center Dynamic Sales sp. z o.o. jest spółką utworzoną w 2009 roku oferującą kompleksowy outsourcing usług call center przede wszystkim dla klientów z sektora telekomunikacyjnego.
Szukasz pracy, która daje niezależność, rozwój i pieniądze?
Dołącz do nas na stanowisku:
DORADCA KLIENTA SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar pracy: Pełen etat
Będziesz odpowiadał m.in. za:
obsługę klientów za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji (livechat)
sprzedaż produktów dostępnych w sklepie internetowym
budowanie pozytywnych relacji z klientami
bieżące doradztwo produktowe
Oczekujemy od Ciebie:
podstawowej wiedzy w branży telekomunikacji
umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze
zaangażowania i pozytywnego nastawienia do wykonywanych zadań
mile widzianie studenci studiów dziennych, zaocznych i wieczorowych
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa godzinowa + system prowizyjny )
udział w innowacyjnym projekcie internetowym
karty Benefit system
możliwość wygodnego łączenia nauki ze szkołą ELASTYCZNY GRAFIK
cykl szkoleń z zakresu sprzedaży i negocjacji zakończony certyfikatem
CV* wraz ze zgoda na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać na adres e-mail lub aplikuj na www.ccds.pl/praca
Informujemy,że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
* Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz 926 ze zm.)