Opis
Salon Maturzystów Perspektywy 2010, największa edukacyjna kampania informacyjna odbywająca się pod patronatem Katarzyny Hall – Ministra Edukacji Narodowej, odbędzie się w dniach 6-28 września w 18 ośrodkach akademickich w całej Polsce. Zapraszamy: maturzystów 2011, uczniów szkół ponadgimnazjalnych, nauczycieli, dyrektorów szkół, a nawet... przejętych maturą i rekrutacją na studia rodziców maturzystów.
- Idea organizacji Salonów Maturzystów wynika z naszego przekonania, że matura i studia powinny się „spotkać”, zanim młody człowiek podejmie ostateczną decyzję o wyborze przedmiotów na egzamin maturalny – mówi Waldemar Siwiński, prezes Zarządu Fundacji Edukacyjnej „Perspektywy”, pomysłodawca kampanii. – Dla większości uczestników to pierwszy realny, a nie wirtualny kontakt z uczelnią. Na Salonie mogą porozmawiać o wymaganiach rekrutacyjnych, warunkach studiowania, poznać nowe interesujące kierunki. Dzięki temu łatwiej im wybrać przedmioty do zdawania na maturze i zaplanować swoją przyszłość.
Zapraszamy na Salon Maturzystów Perspektywy 2010!
Salon Maturzystów to największa ogólnopolska kampania informacyjna przygotowywana przez Fundację Edukacyjną Perspektywy.
Każdego roku, na ponad 400 ekspozycjach i dziesiątkach spotkań, prezentowana jest oferta edukacyjna szkół wyższych. Maturzyści licznie uczestniczą w spotkaniach z dyrektorami i ekspertami okręgowych komisji egzaminacyjnych. Salony ułatwiają uczniom podjęcie decyzji o wyborze kierunku studiów, a co za tym idzie, przedmiotów do zdawania na maturze.
Targom towarzyszy bogaty program wykładowy, w tym przede wszystkim cykl spotkań poświęconych maturze 2011, realizowany przez pracowników Okręgowych Komisji Egzaminacyjnych.
Powodzenie kampanii promocyjnej Salonu Maturzystów 2009, znakomita frekwencja – ponad 210 tysięcy odwiedzających – oraz autentyczne zapotrzebowanie uczniów klas maturalnych – są gwarancją, że Salon Maturzystów Perspektywy 2010 odniesie równie wielki sukces!
- Idea organizacji Salonów Maturzystów wynika z naszego przekonania, że matura i studia powinny się „spotkać”, zanim młody człowiek podejmie ostateczną decyzję o wyborze przedmiotów na egzamin maturalny – mówi Waldemar Siwiński, prezes Zarządu Fundacji Edukacyjnej „Perspektywy”, pomysłodawca kampanii. – Dla większości uczestników to pierwszy realny, a nie wirtualny kontakt z uczelnią. Na Salonie mogą porozmawiać o wymaganiach rekrutacyjnych, warunkach studiowania, poznać nowe interesujące kierunki. Dzięki temu łatwiej im wybrać przedmioty do zdawania na maturze i zaplanować swoją przyszłość.
Zapraszamy na Salon Maturzystów Perspektywy 2010!
Salon Maturzystów to największa ogólnopolska kampania informacyjna przygotowywana przez Fundację Edukacyjną Perspektywy.
Każdego roku, na ponad 400 ekspozycjach i dziesiątkach spotkań, prezentowana jest oferta edukacyjna szkół wyższych. Maturzyści licznie uczestniczą w spotkaniach z dyrektorami i ekspertami okręgowych komisji egzaminacyjnych. Salony ułatwiają uczniom podjęcie decyzji o wyborze kierunku studiów, a co za tym idzie, przedmiotów do zdawania na maturze.
Targom towarzyszy bogaty program wykładowy, w tym przede wszystkim cykl spotkań poświęconych maturze 2011, realizowany przez pracowników Okręgowych Komisji Egzaminacyjnych.
Powodzenie kampanii promocyjnej Salonu Maturzystów 2009, znakomita frekwencja – ponad 210 tysięcy odwiedzających – oraz autentyczne zapotrzebowanie uczniów klas maturalnych – są gwarancją, że Salon Maturzystów Perspektywy 2010 odniesie równie wielki sukces!